Instafeed

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White YouTube Icon

© 2018 by Electric Bikers CZ

Oct 30, 2018

Cyclone 1800-3000W Středový pohon

2 comments

Toto jsem koupil (DVĚ SADY!!!) na taiwanu přímo od výrobce. Po problémech s platbou přes failpal i strachu, jestli loupežníci nevyměří mega clo a pošta druhé poštovné v tarifech "auto-barák" to je konečně doma! Platba výrobci 880USD (21000 korun), DPH + clo necelých 6000 korun. Cenově dva za cenu jednoho Bafanga 1000W, výkonově dimenzováno 3x tolik, co ten 1000W Bafang. Zatím jsem to rozbalil a kouknul na tajemství řídící jednotky.

 

 

 

 

 

 

Oct 31, 2018

Wow, to je slušnej masakr :-) Dej pak info až to budeš stavět :-)

Oct 16

Nějak jsem na tento web zapoměl, takže zkušenosti po půl roce: Rozeta motoru má červíky. je dobré je dotáhnout. Středové složení má vymezení mosaznými sloupky. Je lepší použít ocelové sloupové matice, zkrátit na brusce nebo soustruhu, a prošroubovat talíř šrouby navíc k volnoběžce. Dále 40A trhá řetěz, rozety, volnoběžky i pytel. Odpájením bočníku snížit proud na 15-20A, což bohatě stačí. S 36V baterií je trojtalíř 48-44-24 zubů ideální na pohodovou kadenci s přípomocí, sedí to k sobě nádherně a na 360Wh se dá s šetřením motorem jen na kopce najet přes 80km. Po snížení kapacity testovací baterie pod únosnou mez byla zakoupena baterie 60V 2x 12Ah MAX30A. Max proud do jednotky 15A zachován. Zvýšení napětí zvětšilo výkon na 1000W a dynamiku na úrovni babety, ale je to daleko lepší, protože díky převodům jde jet i 50km/h a zároveň pokušet kopce tak prudké, že hodim záda dřív, než motoru dojde dech, a to prosím bez příšlapu. Dojezd přes 100km dynamickou jízdou 30km/h+ není omezen baterií, ale mým pozadím. Už jedu druhý řetěz, nějaký E-bike SRAM, a řeším lepší nosič. Zuby na talířích i rozetě viditelně ubývají, a zadní pneu Schwalbe Smart Sam plus má taky už maximálně poloviční vzorek. Třísměsové špalky na brzdách jsou naprostou nutností, a jejich životnost je dobrá. S mojí vahou 110kg mi byly kotouče nedoporučeny a když jsem zkoušel kolegovo E-kolo, tak kotuče brzdily přímo tragicky. Když ten skáloblátochod proženu deštěm nebo bahnem, meju a mažu převody a řetězy, to je nutnost a s prsty od šmíru je u tohoto pohonu nutno počítat. Tento pohon vám za zhruba 25k dá užitné vlastnosti babety, průchodnost terénem jak nějaká kroska a má takový příjemný tichý zvuk jako stará tramvaj s řetězovým pohonem. Pokud chcete E-bike Hot-Rod a servis si děláte sami, tak sadu Cyclone 3000W Three Chainwheel od Elite Motor z Taiwanu velmi doporučuju!

 

New Posts
  • Toto kolo mám od podzimu 2017, najeto cca 8 tisíc km, zatím vše bez závad, žádná porucha. Na kole měněny součástky: nové brzdové destičky, 1 x řetěz, nový zadní koutouč - původní mi nevyhovoval v určité rychlosti rezonoval - vyměněn za Shimano XT. Velikosti L Barva Black/Green Rám ALUXX SL Aluminum, odpružení Maestro, zdvih 140 mm, karbonové horní vahadlo Vidlice SR Suntour Aion 34 LO-R 27.5+, zdvih 140 mm, lockout, pevná osa Boost 110x15 mm (Quick-Loc), sloupek OverDrive Tlumič SR Suntour UnAir LO-R, 185 x 52,5 mm, Trunnion Mount, custom tuned Řídítka Giant Connect Trail, 730 x 31,8 mm Představec Giant Connect Sedlovka Giant Connect Sedlo Giant Contact Neutral Řazení Shimano Deore, 2x10 rychlostí Přesmykač Shimano Deore Přehazovačka Shimano SLX Shadow Brzdy Shimano M447, 203 mm kotouče Brzdové páky Shimano M506 Kazeta Shimano HG50-10, 11-36T, 10 rychlostí Řetěz KMC X.10e, e-bike specific Kliky Giant/FSA, převodníky 38/28 zubů, 'Boost' 4-bolt 104 BCD Yamaha specific spider Ráfky Giant GE35, 584 x 35 mm, sleeve joint aluminum, TL ready Náboje Giant Tracker Boost, zapouzdřená ložiska, IS 6-bolt, [F]: Boost 110x15 mm pevná osa, [R]: Boost 148x12 mm pevná osa Dráty stainless Pláště Schwalbe Rocket Ron Performance, 27.5 x 2.55 (584 x 65 mm), Foldable, SnakeSkin Doplňky Giant EnergyPak 4A rychlonabíječka baterie Motor Giant SyncDrive Sport, powered by YAMAHA, 80 Nm, 250 W Senzory Giant PedalPlus, 4-senzorová technologie Ovládací jednotka Giant RideControl Charge, ovládání součastí gripu, funkce walk assist, micro USB konektor Baterie Giant EnergyPak 400 Wh, 36V, 11,3 Ah, Li-Ion
  • po několika různých modelech jsem zakotvil u tohoto a svým tak trochu motorkovým designem celkem dobře naplňuje moje představy o ebiku na jehož limity ještě chvíli nedosáhnu. Motor Bosch Performance Line CX 75N/m Baterie 500Wh, displej Intuvia Sedlovka teleskopická KTM Zdvihy 160mm, vpředu Suntour Aion, vzadu RS Monarch RL Pevné osy, řazení Shimano XT 1x11 11-46z, převodník 15z ale na jedno šlápnutí se otočí 2,5x takže je to jako by měl 37,5z Kotouče 203/180, 4 pístkové brzdy Pneu 29"x2,35 přední, 27,5x2,80 zadní Kolo jsem kupoval s tím, že prakticky jde o nehotový kus, který bude ještě třeba malinko vymazlit. První šlo pryč sedlo, nahradilo ho gelové Ergon Terry max men s dírou pro kulky. Jako další vzaly za své gripy. Sice tam byly Ergony ale mám raději tu variantu s podpěrnou kapkou na zápěstí. Takže náhradou je také Ergon ale tentokrát model GA3. A navíc jsou v modré barvě (která se ale musí čistit, protože se pořád zasírá:-) ) Intuvii nahradil multifunkční Nyon. Nad cenou jsem trochu váhal ale byl to dobrej kauf z německého eshopu. Původní 4 pístkové brzdy Tektro nahradily Shimano ZEE, rovněž 4 pístky. Vypadá to jako zbytečná výměna ale: ZEE mají desky s chladičem, umím je seřizovat se zavřenýma očima, jsem na ně prostě zvyklý, jsou to ty nej brzdy. Nenašel jsem kopec na kterém bych je utavil. Poslední co se bude měnit je vidle, tu nahradí RS Yari. Tahle suntourka mi přijde taková nijaká, mdlá. A až to všechno bude tak nastoupí ještě barevný tuning: modré plastové kryty nahradí oranžové a rovněž nápis KTM na rámu bude oranžový. Originální výbavu můžete vidět v testu tohoto kola, který je zde zveřejněn. Jsem zvyklý na Shimaňácké věci a ostatní modely Kapoho už mají osazení Sram nebo zase jiné věci, které mi nějakým způsobem nevyhovovaly. Z celé letošní série mi to přijde (po úpravách) jako nejlepší volba pro mne. Rád si s tím kolem hraju a ještě raději na něm jezdím:-) Zatím najeto ca 1400km, převážně terén, bahno, sníh a pořád to jede. A to je to co jsem od toho čekal. Samozřejmě to chce i patřičnou údržbu. a takhle to vypadá po všech úpravách :-)
  • Kolo manželky, najeto tak do 100 km za sezónu � � 😀 Má motor BOSCH DRIVE Performance CX a baterii BOSCH PowerPack 500. Na úkor lepšího motoru a battery packu je osazení trochu průměr - Shimano Deore 1x10, pružinovka Suntour. .ale nic hrozného....