Instafeed

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White YouTube Icon

© 2018 by Electric Bikers CZ

Oct 16

Představuji svojeho miláčka Giant Full-E+ 2 2017

0 comments

Edited: Oct 16

 

 

Toto kolo mám od podzimu 2017, najeto cca 8 tisíc km, zatím vše bez závad, žádná porucha. Na kole měněny součástky: nové brzdové destičky, 1 x řetěz, nový zadní koutouč - původní mi nevyhovoval v určité rychlosti rezonoval - vyměněn za Shimano XT.

 

Velikosti L

Barva Black/Green

Rám ALUXX SL Aluminum, odpružení Maestro, zdvih 140 mm, karbonové horní vahadlo Vidlice SR Suntour Aion 34 LO-R 27.5+, zdvih 140 mm, lockout, pevná osa Boost 110x15 mm (Quick-Loc), sloupek OverDrive

Tlumič SR Suntour UnAir LO-R, 185 x 52,5 mm, Trunnion Mount, custom tuned

Řídítka Giant Connect Trail, 730 x 31,8 mm

Představec Giant Connect

Sedlovka Giant Connect

Sedlo Giant Contact Neutral

Řazení Shimano Deore, 2x10 rychlostí

Přesmykač Shimano Deore

Přehazovačka Shimano SLX Shadow

Brzdy Shimano M447, 203 mm kotouče

Brzdové páky Shimano M506

Kazeta Shimano HG50-10, 11-36T, 10 rychlostí

Řetěz KMC X.10e, e-bike specific

Kliky Giant/FSA, převodníky 38/28 zubů, 'Boost' 4-bolt 104 BCD Yamaha specific spider Ráfky Giant GE35, 584 x 35 mm, sleeve joint aluminum, TL ready

Náboje Giant Tracker Boost, zapouzdřená ložiska, IS 6-bolt, [F]: Boost 110x15 mm pevná osa, [R]: Boost 148x12 mm pevná osa Dráty stainless

Pláště Schwalbe Rocket Ron Performance, 27.5 x 2.55 (584 x 65 mm), Foldable, SnakeSkin Doplňky Giant EnergyPak 4A rychlonabíječka baterie

Motor Giant SyncDrive Sport, powered by YAMAHA, 80 Nm, 250 W Senzory Giant PedalPlus, 4-senzorová technologie

Ovládací jednotka Giant RideControl Charge, ovládání součastí gripu, funkce walk assist, micro USB konektor

Baterie Giant EnergyPak 400 Wh, 36V, 11,3 Ah, Li-Ion

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New Posts
  • po několika různých modelech jsem zakotvil u tohoto a svým tak trochu motorkovým designem celkem dobře naplňuje moje představy o ebiku na jehož limity ještě chvíli nedosáhnu. Motor Bosch Performance Line CX 75N/m Baterie 500Wh, displej Intuvia Sedlovka teleskopická KTM Zdvihy 160mm, vpředu Suntour Aion, vzadu RS Monarch RL Pevné osy, řazení Shimano XT 1x11 11-46z, převodník 15z ale na jedno šlápnutí se otočí 2,5x takže je to jako by měl 37,5z Kotouče 203/180, 4 pístkové brzdy Pneu 29"x2,35 přední, 27,5x2,80 zadní Kolo jsem kupoval s tím, že prakticky jde o nehotový kus, který bude ještě třeba malinko vymazlit. První šlo pryč sedlo, nahradilo ho gelové Ergon Terry max men s dírou pro kulky. Jako další vzaly za své gripy. Sice tam byly Ergony ale mám raději tu variantu s podpěrnou kapkou na zápěstí. Takže náhradou je také Ergon ale tentokrát model GA3. A navíc jsou v modré barvě (která se ale musí čistit, protože se pořád zasírá:-) ) Intuvii nahradil multifunkční Nyon. Nad cenou jsem trochu váhal ale byl to dobrej kauf z německého eshopu. Původní 4 pístkové brzdy Tektro nahradily Shimano ZEE, rovněž 4 pístky. Vypadá to jako zbytečná výměna ale: ZEE mají desky s chladičem, umím je seřizovat se zavřenýma očima, jsem na ně prostě zvyklý, jsou to ty nej brzdy. Nenašel jsem kopec na kterém bych je utavil. Poslední co se bude měnit je vidle, tu nahradí RS Yari. Tahle suntourka mi přijde taková nijaká, mdlá. A až to všechno bude tak nastoupí ještě barevný tuning: modré plastové kryty nahradí oranžové a rovněž nápis KTM na rámu bude oranžový. Originální výbavu můžete vidět v testu tohoto kola, který je zde zveřejněn. Jsem zvyklý na Shimaňácké věci a ostatní modely Kapoho už mají osazení Sram nebo zase jiné věci, které mi nějakým způsobem nevyhovovaly. Z celé letošní série mi to přijde (po úpravách) jako nejlepší volba pro mne. Rád si s tím kolem hraju a ještě raději na něm jezdím:-) Zatím najeto ca 1400km, převážně terén, bahno, sníh a pořád to jede. A to je to co jsem od toho čekal. Samozřejmě to chce i patřičnou údržbu. a takhle to vypadá po všech úpravách :-)
  • Toto jsem koupil (DVĚ SADY!!!) na taiwanu přímo od výrobce. Po problémech s platbou přes failpal i strachu, jestli loupežníci nevyměří mega clo a pošta druhé poštovné v tarifech "auto-barák" to je konečně doma! Platba výrobci 880USD (21000 korun), DPH + clo necelých 6000 korun. Cenově dva za cenu jednoho Bafanga 1000W, výkonově dimenzováno 3x tolik, co ten 1000W Bafang. Zatím jsem to rozbalil a kouknul na tajemství řídící jednotky.
  • Kolo manželky, najeto tak do 100 km za sezónu � � 😀 Má motor BOSCH DRIVE Performance CX a baterii BOSCH PowerPack 500. Na úkor lepšího motoru a battery packu je osazení trochu průměr - Shimano Deore 1x10, pružinovka Suntour. .ale nic hrozného....