Ach ty reklamace!!
Zná to snad každý....koupíte si nějakou věc...a to nemusí jít zrovna o kolo.
A nejen, že vám vyhovuje natolik, že ji používáte téměř denně, ale taky si nedovedete představit být jediný den bez ní. Mně se to stalo nedávno třeba s mobilem. Upadl mi. Rozbité sklo není žádný problém, ale 3 dny bez mého oblíbeného telefonu byly peklo. Používám 2 simkarty, takže jsem vytáhl dva staré, "odepsané" dotykáče a ty tři dny přežíval :-) Jasně, jsem zhýčkaný, slyším vaše pošklebky :-) No, jsem... snažím se pořizovat věci tak, aby mi co nejvíc vyhovovaly a usnadňovaly život. A na to se rychle zvyká...
Zpátky k jádru. Co čert nechtěl...bohužel mi teď po nějakých 2 tis. km odešla převodovka v motoru Brose. Začalo se to projevovat občasným křupnutím při rozjezdu. Znělo to jako z kazety, tak jsem to přisuzoval již opotřebenému řetězu. O to větší překvapení bylo, když mi v servisu při výměně řetězu řekli, že to vypadá právě na tu převodovku. Rozloučili jsme se s domluvou, že motory teď ve Spešlu nemají a kdyby se to zhoršovalo, tak mám okamžitě přijet. Děsilo mě, že si minimálně měsíc nezajezdím. Babí léto před námi :-(
No bohužel se to začalo zhoršovat. Už v kole při rozjezdu nekřupalo, ale protočily se kliky jakoby na volnoběh. Začalo to právě na Singltreku. Nechtěl jsem to moc pokoušet i s varováním, že to můžu ještě víc zničit a reklamace může pak být problém.
Den D Čtvrtek: a volám ke "svému" prodejci Specialized. Do telefonu slyším dobrou zprávu, motory by měly už být v Holandsku k dispozici, kolo přivezte. Zmocnila se mě radost, že to půjde hladce :-) No, kolo jsem hned odvezl, domluvili jsme se, že si budeme volat...
Pátek: snažím se uklidnit a připravit na to, že tenhle víkend na kolo prostě nepůjdu.
Sobota: spím co nejdéle, snažím se to zaspat...
Neděle: je mi smutno... poslouchám Dalibora Jandu..Kde jsi, kde jsi...
Pondělí: každých 5 minut koukám na telefon zda mi nevolají...zatím nic...
Úterý: nemůžu to vydržet, tak volám... Info - motory až za 14 dní, jdu do mdlob... zvoní mi v uších. Jen matně slyším v dálce, že mi asi do pátku namontují nový motor, který si vypůjčí z nového kola . . . :-)
Začínám zase vnímat . .cože? Že mi v pátek dáte hotové kolo s motorem z nového kola? Wow...!! Nechápu . .jsme stále v Čechách...? Nemůžu tomu uvěřit...
Středa: myslím na pátek...snad to vyjde...
Čtvrtek: myslím na pátek...snad to vyjde...ehmm...volám...vypadá to slibně... prý můžu zítra přijet.... Hurááá!!
Pátek: den D...ráno nemůžu dospat :-) Ve 12:30 zvoní telefon, na displeji...Velo centrum Voleský.... :-) knedlík v krku...ehmm...haló?..."Máte to hotové, můžete přijet"...Supéér!!!
Poznámka:
Doufám, že jste pochopili řádky výše jako nadsázku :-) . . . no i když :-)
Závěrem
Když jsem si kupoval elektrokolo značky Specialized, měl jsem trochu obavy. Nikdy jsem tuhle značku nemusel. Když jsem kolo vybíral, přesvědčila mě ochota a informovanost prodejce. Konkrétně pan Dítě vám vše vysvětlí a má s vámi fakt trpělivost :-) Jo, tohle mě přesvědčilo, si tam kolo koupit... No a teď přišla reklamace... znáte to..když ptáčka lapají...opak je však pravdou...! Excelentní přístup vyřešit celou situaci a ochota mi pomoct mě utvrdily v tom, že jsem tu správně a že jsem udělal dobře. To se týká celého týmu, ať jsem komunikoval s kýmkoli, vždy to bylo velmi profesionální a to opravdu
v dnešní době oceňuju.
Ať budu kupovat oblečení, destičky nebo nové kolo vždy se rád vrátím.
Ještě jednou díky!
PS: toto není reklamní sdělení...jen opravdový zážitek :-)
Comments